zondag 18 juni 2017

Hoofdstuk 74, Marjan en papa brief 4


Lieve papa,

Ik schrijf toch maar weer een brief ook al denk ik dat hij niet aankomt. terwijl ik niet weet of deze ooit aankomt. 

Mama en ik missen je steeds meer, en ze laat het steeds meer merken. Maar papa, het geld wordt ook steeds meer een probleem maar mama doet net of er niets aan de hand is. En ik laat niet merken dat ik het koud heb op de fiets. Volgende maand krijg ik een nieuwe jas zegt ze. Mama zegt dat jij altijd geld opstuurt, maar lieve papa, dat ben je toch echt niet vergeten?

Ik snap er niks van dat we nog steeds niets van je hebben gehoord. Volgende week is het kerstmis en ik had zo vreselijk gehoopt dat je er dan zou zijn. Ik wil niet zielig doen maar ik huil bijna elke avond in bed. Ik hoop hééél echt papa dat je komt.

Dat van dat zusje of broertje maakt me nu niet zoveel meer uit, als je toch maar thuis komt.

Papa wij houden nog steeds heel veel van je en hopen dat je deze brief wel krijgt.

Kunnen we nu heel gauw iets van je horen?

Meer dan 1000 kusjes van Marjan en mama G.D. 18 juni 2017