maandag 26 juni 2017

Hoofdstuk 82, Marjan en papa, brief 8


Lieve papa,


Ik ben jarig geweest en je was er niet bij. Ik heb zoveel om je gehuild dat ik nu niet meer kan huilen, maar ik mis je nog zo vreselijk.

Ik schrijf toch maar weer een brief, terwijl ik niet weet of deze ooit aankomt.

Ik mis je heel erg en mama praat helemaal niet meer over jou. Daar snap ik niks van.

Papa, ik moet je iets vreselijks vertellen: die vriendin waar ze nu al twee keer per week mee uitgaat is een man. Een man, hoor je dat? Ik heb het toevallig gezien. Misschien is het beter als je nu meteen naar huis toe komt want dit wil ik nieten jij ook niet.

Papa kom gauw,

Wij houden nog steeds heel veel van je en hopen dat je deze brief wel krijgt.

Meer dan 1000000 kusjes van Marjan en mama.


G.D. 26 juni 2017