zaterdag 24 juni 2017

Hoofdstuk 80, Marjan en papa brtief 7

Lieve papa,

Ik schrijf toch maar weer een brief.

Ik mis je heel erg en mama praat niet meer over jou. Dat snap ik niet want ze mist jou volgens mij net zoveel als ik. Maar misschien doet ze dat om mij niet aan het huilen te maken.


Het geld is geloof niet meer zo’n probleem. We hebben genoeg te eten en ook genoeg kleren. We gaan zelfs van de zomer op vakantie zegt ze. Ook heeft ze genoeg geld om elke week een avondje met een vriendin uit te gaan. Ik ken die vriendin niet maar ik vind het hartstikke fijn voor haar dat ze weer eens wat leuks doet. Het geld wat je opstuurt komt dan toch aan denk ik.


Papa ik moet je wat bekennen. Het mag eigenlijk niet en ik heb het ook niet tegen mama gezegd, maar ik heb Lodewijk net zo lang stiekem zitten pesten totdat hij mij een klap gaf. En wat denk je? Nu moest hij voor de klas tegen mij sorry zeggen. Lodewijk is een hele naar verwende jongen en hij verdient het.


Papa wij houden nog steeds heel veel van je en hopen dat je deze brief wel krijgt.

Kunnen we nu heel gauw iets van je horen?


Meer dan 1000 kusjes van Marjan en mama



G.D. 24 juni 2017