donderdag 22 juni 2017

Hoofdstuk 78, Marjan en papa, brief 6


Lieve papa,

Hierbij weer een briefje van mij. Zit je nog steeds in Bazjoedan? Het helpt helemaal niet dat ik nu weet waar dat ligt.

Ik mis je heel erg en mama wordt steeds bedroefder. Ik probeer wel extra aardig voor haar te zijn maar ze heeft veel hoofdpijn.

Het geld wordt ook steeds meer een probleem maar mama doet net of er niets aan de hand is. Ik denk echt dat het geld wat jij hier naar toe stuurt niet aankomt. Ik heb wel een nieuwe jas gehad maar mama is voor haarzelf nog niet kunnen slagen en de winter is eigenlijk toch al voorbij.

Ik heb net even geskypt met oma uit Castricum. Ze is gevallen en heeft haar heup gebroken. Zielig hé. Mama zei dat zodra het geld binnen is wij met de trein naar oma toegaan met bloemen.

Het is zo moeilijk voor te stellen hoe het er uit ziet bij jou en hoe jij er nu uit ziet. Ik wilde een foto van mama en mij laten maken om bij deze brief te doen maar mama had dat liever niet.

Papa wij houden nog steeds heel veel van je en hopen dat je deze brief wel krijgt.

Kunnen we nu heel gauw iets van je horen?

Meer dan 1000 kusjes van Marjan en mama


G.D. 22 juni 2017